Včera

V Café Louvre proběhla netradiční tisková konference k sezoně 2024/2025 MOL Cupu

MOL Cup

Redakce O2 TV Sport

V pátek 27. září se v pražské kavárně Café Louvre uskutečnila netradiční tisková konference k nové sezoně MOL Cupu. Fotbalová asociace České republiky, která domácí pohárovou soutěž organizuje, i tímto krokem chce poukázat na MOL Cup jako na vlastní prémiový produkt a znovu zdůraznit stoupající prestiž soutěže. Také díky dlouhodobému partnerství se společnosti MOL Česká republika a jejímu novému vysílateli – O2 TV Sport.

Hosty tiskové konference byli předseda Fotbalové asociace České republiky Petr Fousek, šéfka obsahu společnosti O2 Anna Lenerová, tiskový mluvčí MOL Česká republika Tomáš Trč a stálý ambasador MOL Cupu Jan Koller, nejlepší střelec historie české fotbalové reprezentace.

Na akci dorazili také hosté z řad partnerů FAČR a samotní zástupci klubů. „Chceme v akcích tohoto typu pokračovat. Zvyšovat tím zájem o samotnou soutěž a po vzájemných setkáních si říci, jak MOL Cup ještě více vylepšit,“ uvedl Petr Fousek, s nímž souhlasil také ambasador MOL Cupu Jan Koller. „Výborná akce, užil jsem si to. Doufám, že MOL Cup bude v této sezoně zase úspěšný – se skvělými zápasy a patřičným vrcholem v podobě jeho finále,“ řekl Jan Koller.

Velkou změnu s novým začátkem sezony MOL Cupu znamená také změna vysílatele, kterým se stala společnost O2 TV. Ta se stala vítězem vyhlášeného tendru pro držitele vysílacích práv. „Částku nemohu odtajňovat, ale oproti minulosti jde o výrazný posun. Ještě jednáme, jakým způsobem získané finance z tendru rozdělíme, je to poměrně čerstvé. Primárně to bude mezi asociaci a také navýšení odměn pro zúčastněné kluby,“ doplnil Fousek.

Fanoušci u televizních přenosů se mohou těšit na nové grafiky či speciální zápasová studia. K vidění už byl první díl MOL Cup magazínu, který rekapituluje vše podstatné z odehraných zápasů, přímým přenosem jsou vysílány losy jednotlivých kol.

Nová sezona MOL Cupu slibuje také změny v samotné soutěži: od druhého kola penaltový rozstřel v případě nerozhodného výsledku po 90 minutách hry a také častější nasazení systému VAR s využitím kalibrované čáry. Další novou věcí bude rozdělení klubů při losování na nasazené a nenasazené, takže by k soubojům favoritů mělo docházet až v pozdějších fázích soutěže.

Dlouholeté partnerství, které trvá již od roku 2015, s pohárovou soutěží si pochvaluje společnost MOL Česká republika. „Věříme, že skrze naše partnerství můžeme podpořit růst českého fotbalu a kvalitu a prestiž soutěže. Spolupráce s O2 TV, nám umožní nabídnout nejlepší momenty pohárových zápasů širší divácké základně. Naším cílem do budoucna je zlepšit atmosféru na stadionech, omezit projevy agresivity a zajistit, aby byly zápasy MOL Cupu bezpečným a příjemným zážitkem pro všechny fanoušky bez ohledu na věk,” říká Tomáš Trč z oddělení komunikace společnosti MOL ČR.

FAČR společně se společností MOL plánuje v průběhu této sezóny spuštění nového podcastu. Jeho součástí bude také Jan Koller.

V rámci tiskové konference proběhla také dražba českého reprezentačního dresu, která vynesla 20 tisíc korun. Částka poputuje na transparentní účet FAČR určený pro kluby postižené nedávnými ničivými povodněmi.

Po společném přípitku na novou sezonu následovala networkingová část programu, na místě byl bohatý raut a víno od partnerské firmy Vinofol. „Akci si moc uživám, potkal jsem se se spoustou známých osobností a také kolegů. Mám tu s nimi hodně věcí k řešení, takže setkání tohoto typu hodnotím velmi kladně,“ řekl David Sobišek, šéfeditor fotbalu O2 TV Sport.

Další články

PRÁVĚ VYSÍLÁME